Menu Zavřít
Košík 0 0 Kč
Váš košík je zatím prázdný.
Prázdný nákupní košík

Reklamace

REKLAMACE ZBOŽÍ

Adresa pro zaslání reklamace je: Maister CZ s.r.o., Studentská 78/25, 360 07 Karlovy Vary

Pokud zákazník zjistí vadu na dodaném zboží nebo jeho neúplnost (případně nesprávný typ, počet kusů, atd.) ještě před jeho použitím, musí tuto skutečnost sdělit co možná nejdříve pracovníkům obchodního oddělení Maister CZ s.r.o., nejpozději však do 3 pracovních dnů od data převzetí zboží. Pokud tak nebude provedeno, nebude reklamace uznána.

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.

Záruční doba pro spotřebitele činí 24 měsíců. U zboží s delší zárukou je tato u jednotlivých položek vyznačena.

Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji dodavatel zboží. Při běžném používání je záruční doba stanovena na min.12 měsíců. Delší záruční doby jsou vyznačeny u dotyčných sortimentů.

V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží používejte originální nebo pro přepravu vhodné obaly. Přesto i v případě poškození nese plnou odpovědnost kupující a na jeho náklady bude poškozené zboží zasláno zpět, jelikož reklamace na základě mechanického poškození není uznatelná. Zásilka by měla být pojištěna.


 

Postup reklamace

Při uplatňování reklamace dodržujte následující postup:

V průvodním dopisu uveďte typ výrobku, výrobní číslo pokud je uvedeno, číslo prodejního dokladu a popis závady. Zvláště důležité je číslo nákupního dokladu. Bez tohoto čísla může být reklamace zamítnuta z důvodu neověřitelnosti stáří zboží. Zašlete spolu se zbožím na výše uvedenou adresu.

Podrobné údaje naleznete v Obchodních podmínkách společnosti Maister CZ s.r.o., část A, oddíl 7.

Cookies Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte. Více informací